İlk yazımızın ilk satırlarına hepiniz HOŞ GELDİNİZ..


Peki, siz kimsiniz ve neden buradasınız?..

Büyük ihtimal beni tanıyorsunuz bi yerlerden, bir zaman bir aradaymışız, çalışmışız, görüşmüşüz... Merhaba demişim size siz de bana.. Ama ben sizi çıkaramadım:) Eğer tanımamı isterseniz ve size bir selam göndermemi arzu ediyorsanız lütfen aşağıdaki -yorum gönder- kutucuklarına beni ya da bizi hatırlatacak bir kaç cümle yazın ve gönder tuşuna basın. Yayınlanmasını istemiyor sadece aramızda kalsın diyorsanız lütfen belirtin..

İlerde yazacağım diğer yazılarla yaşam boyu, yani hayat boyu yaptıklarımı, yapamadıklarımı sizinle de paylaşacağım. Yorumlarla ilginç resimler, karikatürlerle süsleyerek keyifli bi kaç dakika geçirmeniz için çaba sarfedeceğim.

Ama sizden de katkı da bulunmanızı rica ediyorum. 1965 yılından bugüne yaşadıklarım sırasında bana eşlik etmişseniz o günlere ait elinizde zihninizde bilgi, belge, resim ne varsa bana ulaştırın lütfen.

Herkese selam ve saygılar sunuyorum.


Tekrar HOŞ GELDİNİZ..

Vedat Kızıl